نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Information Technology و آدرس itsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

                                      گوشی موبایل             

همشهری: تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کد دایورت :

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915*21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.

 

موفق باشید


ادامه مطلب

                   

 

  چاپگر سه بعدی

با چاپگرهاي سه بعدي هر چه دوست داريد بسازيد!

چاپگرهاي سه بعدي، چاپگرهايي هستند كه به جاي چاپ روي كاغذ مي‌توانند حجم سه بعدي بسازند، اين چاپگرها به جاي جوهر از مواد نيمه جامد استفاده مي‌كنند و حاصل كار آنها يك حجم سه بعدي است، به اين صورت كه پس از گرفتن يك فايل سه بعدي از كامپيوتر، طرح آن را به وسيله‌ي يك نوع ماده(پلاستيك، تيتانيوم و هر چيز ديگر) به صورت سه بعدي مي‌سازد و توانايي خلق اجسام مختلف را دارد.


موفق باشید


ادامه مطلب

               

 

   عکس ویندوز

ترفند عکس گرفتن از صفحه ی دسکتاپ

به کمک این آموزش می توانید در ویندوز های مختلف که این امکان را دارند

( XP , Vista , 7 ) از صفحه نمایش خود عکسی نهیه نمایید ( ScreenShot ) . امکانات مورد نیاز سیستم شما یک عدد ماوس و کیبورد سالم می باشد که مراحل کار را تکمیل می کنند.
این عکس برداری تنها با دو کلیک انجام خواهد شد و در ارائه مطالب آموزشی و تبلیغاتی کاربرد بسیاری دارد.
منظور از اسکرین شات این است که هر آنچه شما در صفحه مانیتور خود می توانید مشاهده کنید در قالب یک عکس در خواهد آمد و بدون افت کیفیت می توانید آن را به دیگران نشان دهید


موفق باشید


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:عکس,تبدیل عکس,ترفند عکس برداری,عکس گرفتن از صفحه دسکتاپ,Screen Shut, ] [ 12:49 ] [ شهره فلاح ]

 

 

 

 

 

 

بیل گیتس

 

 

ويليام هنري گيتس سوم مشهور به بيل گيتس (Bill Gates) رئيس و موسس شرکت مايکروسافت.

   در حال حاضر مايکروسافت با بيش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 25.3 ميليارد دلار در پايان سال مالي 2001 يکي از موفقترين شرکتهاي ايالات متحده امريکا و يکي از راهبران صنعت کامپيوتر بوده است.
بيل گيتس در 28 اکتبر سال 1955 در يک خانواده متوسط در شهر سياتل امريکا متولد شد.پدر بيل , ويليام هنري گيتس دوم وکيل دادگستري و يکي از سرشنايان شهر سياتل است و مادر او آموزگار مدرسه و يکي از اعضا هيئت مديره United Way International بود که در امور خيره نيز فعاليت داشت. بيل گيتس در اين خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد.گيتس در کودکي بيشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تاثير بسيار گرفت. او از همان دوران کودکي خود روحيه رقابت طلبي خود را نشان داد و سعي مي کرد تا در هر زمينه اي از دوستان خود پيش باشد.

موفق باشید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:بیل گیتس,ماکروسافت, زندگینامه ,ويليام هنري گيتس , ] [ 23:30 ] [ شهره فلاح ]
درباره وبلاگ

این وبلاگ شامل مطالبی در مورد IT ، علوم مختلف کامپیوتری و پروژه های دانشجویی است. با امید آن که بتوانم به شما عزیزان و دوست داران IT ، یاري برسانم.در ضمن وبلاگ ديگري از من با نام "زندگي با عشق" موجود است كه آدرس آن را ذكر كرده ام. lifestyle2013.blogfa.com
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 شهريور 1391 خرداد 1391