4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Information Technology و آدرس itsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 2- تنظیم تعداد ایمیل‌های قرار گرفته شده در صفحه 

 

 

   با استفاده از این ترفند می‌توانید تعداد ایمیل‌های وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه INBOX جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش می‌تواند کار شما را آسان تر کند. برای این کار پس از رفتن به صفحه OPTIONS مجدد بهGENERAL PREFERENCES بروید. حال در قسمت MESSAGES PER PAGE یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیل‌ها در هر صفحه است. در پایان دکمه SAVE را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

3- نام شما در ایمیل‌های ارسالی 

 

 

   ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام‌تان در ایمیل‌های ارسالی پس از مراجعه به OPTIONS و سپس GENERAL PREFERENCES در قسمت FROM NAME یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه SAVE تغییرات را ذخیره کنید.

4- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل

  بدین وسیله شما می‌توانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیل‌شان مشاهده نمایید. بدین منظور پس از مراجعه بهOPTIONS ، به GENERAL PREFERENCES بروید. در قسمت HEADERS گزینه دوم یعنی SHOW ALL HEADERS ON INCOMING MESSAGES را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه SAVE کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در INBOX تان باز کنید در قسمت X-ORIGINATING-IP می‌توانید IP ارسال کننده را مشاهده نمایید.


نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت0:46---27 تير 1392
WOW..

ممنون از مطلبتون.
پاسخ: خواهش مي كنم.بازم به وبلاگم سر بزنيد.خوشحال ميشم.


وحيد
ساعت0:24---27 تير 1392
عجب نكته هاييي بود.. واقعا ممنون.
پاسخ:خواهش مي كنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:Yahoo Mail,ترفند,ایمیل,Inbox,IP,آدرس,مسدود, ] [ 22:55 ] [ شهره فلاح ]
درباره وبلاگ

این وبلاگ شامل مطالبی در مورد IT ، علوم مختلف کامپیوتری و پروژه های دانشجویی است. با امید آن که بتوانم به شما عزیزان و دوست داران IT ، یاري برسانم.در ضمن وبلاگ ديگري از من با نام "زندگي با عشق" موجود است كه آدرس آن را ذكر كرده ام. lifestyle2013.blogfa.com
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 شهريور 1391 خرداد 1391